Betalen + Kosten


Veilig betalen bij GeenParfum.nl:
1) Via het meest gebruikte betalingsysteem: iDeal (Sisow Payments): 
Extra kosten voor u als consument: € 0,00
Alle betalingen met iDeal, worden veilig verwerkt door de Omnikassa van de Rabobank. iDeal is een gebruiksvriendelijk en bovenal veilig online betalingssysteem. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van Ideal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Knab, Bunq of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met Ideal betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

2) Via Vooruitbetaling: 
Extra kosten voor u als consument: € 0,00
U kunt tijdens het bestellen aangeven dat u wilt betalen via “Vooruitbetaling”. Na uw definitieve bestelling, krijgt u een kopie van de bestelling naar uw mailadres toegezonden. Het totaalbedrag kunt u daarna overmaken naar onderstaande rekening. Let op: telefonische overboeken naar onze bank Knab is niet mogelijk.

7) Via Betalen aan de Postbode (Rembours)  
Extra kosten voor u als consument: € 25,00
Bij betaling onder rembours betaald u contant (gepast) aan de postbode bij het in ontvangst nemen van uw bestelling. Bent u niet thuis of heeft u geen gepast geld? Dan kunt u nog drie weken met PIN betalen op het postkantoor.

Hoe gaat verzenden onder rembours precies in zijn werk?
U plaatst de gewenste producten in uw winkelwagen. In het afrekenscherm kiest u bij verzendmethode voor "03) Rembours Zending". Wanneer u uw bestelling aan ons heeft doorgegeven maken wij uw bestelling in orde. Uw bestelling wordt door een postbode van PostNL bij u thuis aangeboden. Na het voldoen van het orderbedrag wordt het pakket aan u uitgereikt.

Wat is het verschil met andere betaalmethoden?
Bestelt u uw producten onder rembours, dan hoeft u na het plaatsen van uw bestelling niet direct het orderbedrag aan ons te betalen. Uw bestelling wordt door ons verwerkt en verzonden. Op het moment dat de postbode met uw bestelling bij u aan de deur staat kunt u het totale orderbedrag aan de postbode van PostNL (contant!) betalen.

Betaalkosten
Wij berekenen wij een toeslag vanwege de kosten die enerzijds PostNL rekent voor deze manier van betalen en anderzijds de hoge aantal retourzendingen. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat u bij het afronden van uw bestelling voor 'onder rembours' heeft gekozen.

Betaling onder rembours is veilig:
* Contant (gepast) betalen bij de postbode;
* Handtekening voor ontvangst en verzekerd tot € 500,00
* Alleen mogelijk binnen Nederland
* Niet thuis of geen gepast geld? Nog drie weken met PIN te betalen op het postkantoor;
* Mogelijk tot € 250,- per zending; bij hogere bedragen wordt je order gesplitst verzonden of nemen we contact met je op.